Fest :PppPPpPpP ( läs först kolla på robert sen) :D

Sånn dära varelse jag snacka om förut;P     Osså denna söta grabb som gör sen grej :D                                                                               Robert (big neggah) Hoof<3
         
                                                            
tjenare!:D de va ett tag sen men mina nötter till delägare gör juh inte mkt men jag kirrar biffen;D men jag vet inte vad vi ska skriva om för interessant som ni skulle vilja läsa om eftersom vi inte har pushup tuttar, fylliga läppar, blont hår eller 3 kilo brunkräm på fejjan. fatta va hängiga kinder dom ska få:P tåls o tänka på..=) men ni som har de kan juh skriva hur hängig dom blir eller om dom blir de:)  grett :D men kommentera och hjälp oss med skrivandet och känn eran medverkan i sveriges elitblogg:) Osså ska jag ge ut "shout outs" till Sara Olofsson och Andreas Olofsson (dom är inte släkt men fränt att dom har samma namn O.o), osså nån mer men den/han/hon kmr jag inte ihåg så påminn mig:)     Kött o Kram //bärgholm ;)<33

Kommentarer
Postat av: sara olofsson

men gryyyyyyyymT :D

2010-01-31 @ 14:44:15
Postat av: pern

andreassssssss

fjortisarrrrr <3

2010-01-31 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0